Popularne wymówki i sposoby racjonalizacji

wymówki treningowe

Dzisiaj chciałem poruszyć temat z zupełnie innej beczki. Nie będzie oblany moimi zbytecznymi komentarzami, za to mam nadzieję, że Wy rozwiniecie wspomniany artykuł oraz przyznacie się do swoich grzeszków. Temat będzie dotyczył naszych popularnych wymówek, które skłaniają nas do odstępstw od treningów, diety itp. Wymienię też przykładowe indywidualne sposoby racjonalizacji tych niechlubnych czynów :). Wypisane tutaj przykłady będą oparte na moim doświadczeniu z życia prywatnego oraz z pracy zawodowej trenera personalnego. 

Zaczynamy

1. “Chyba nie idę na siłownię. Jestem niewyspany, bo za długo wczoraj siedziałem po nocy przed komputerem”.
2. “Zjem jeszcze ten ostatni kawałek czekolady, przecież nic mi się nie stanie. Zresztą od jutra zaczynam restrykcyjną dietę”.
3. “Nie mogłam się powstrzymać przed zjedzeniem słodyczy – zresztą jestem przed okresem i wtedy mam ochotę na słodkie”
4. “Trochę za dużo zjadłam niezdrowego jedzenia – najwyżej pokręcę więcej na rowerze”
5. Rozmowa dwóch kumpli: “- Czemu nie byłeś dziś rano na siłowni? – Wczoraj za dużo wypiłem i źle się czułem. Pójdę jutro .”
6. Kolejna rozmowa 2 zapuszczonych osób na siłowni: “- Ty zobacz jak On wygląda, jaki przypakowany i docięty! – Pewnie bierze sterydy. Gdybym ja brał to też bym tak wyglądał!”

7. “Dziś nie idę na siłownie. Należy mi się czasem jakiś odpoczynek. Zresztą lecę do klubu ze znajomymi.”
8. “Nie chcę ćwiczyć z takimi ciężarami, bo będę wyglądała jak facet”
9. “Nie chcę żadnych diet, bo byłam już na wielu i żadne nie przyniosły efektów”
10. “Mam okropne zakwasy, więc chyba dziś nie dam rady ćwiczyć”
11. “Dzisiaj jest za gorąco na trening, a nie chce zemdleć”
12. “Nie mam siły na taki ciężki trening, to nie dla mnie”
13. “On wygląda tak, ponieważ ma świetną genetykę”
14. “Nie będę tyle ćwiczyć, bo nie mam tyle czasu”
15. “Nie mam czasu na jedzenie w pracy”
16. “Wolę innego trenera, z tamtym nie miałem efektów”
17. “Nie zrobię tego, ponieważ będą się na mnie dziwnie patrzyli”
18. “Nie podoba mi się ta siłownia, nie mogę ćwiczyć w takim miejscu”
19. “Resztę treningu dokończę innym razem i tak już dużo tutaj czasu spędziłem”
20. “Mam tyle problemów na głowie, że sport i dieta to ostatnia rzecz jaką potrzebuję”


Teraz zachęcam wszystkich do zastanowienia się nad samym sobą i wybrania drogi do walki z samym sobą i swoimi słabościami.

Polecam na koniec motywację na dany temat:http://www.youtube.com/watch?v=tm0KttQlIEs

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 komentarzy “Popularne wymówki i sposoby racjonalizacji”